Klantenservice
Vind eenvoudig antwoorden op je vragen over bestellen, bezorgen, retourneren, garantie en meer. Liever persoonlijk contact? We staan voor je klaar.
Gebruik onze zelfservice of klik door naar het onderwerp waar je hulp bij zoekt.
Waar kunnen wij je mee helpen?
Bestellen & betalen
Alles over het plaatsen, wijzigen of annuleren van je bestelling, betaalopties en reserveren in de winkel.
Bezorging & installatie
Bezorgstatus volgen, installatie regelen en oude apparaten laten meenemen.
Retourneren
Lees hoe je een product terugstuurt, wat de voorwaarden zijn en hoe snel je terugbetaling volgt.
Garantie & reparatie
Bekijk hoe je een defect meldt, wat onder garantie valt en hoe het reparatieproces verloopt.
Contact met BoXXer
Heb je nog steeds hulp nodig?
Neem dan contact op:
E-mail
klantenservice@boxxer.nl
Telefoon
085 - 78 28 120 (ma t/m vr: 08.30 - 17.00 uur)
Of bezoek een van onze winkels
Bekijk alle locaties
Bedrijfsgegevens
Boxxer Online B.V.
Koningslinde 17
7131 MP Lichtenvoorde
KvK-nummer: 83943951
BTW-nummer: NL863043252B01
IBAN rekening: NL30 INGB 0674 5987 84
BIC: INGBNL2A
Boxxer Online B.V. is aangesloten bij Thuiswinkel.org.
Niet tevreden?
Ben je niet tevreden over onze service of over een product? Laat het ons weten, we denken graag met je mee.
Mail je klacht naar klantenservice@boxxer.nl. We reageren binnen 3 werkdagen, per e-mail of telefonisch.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.degeschillencommissie.nl of per post: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.