BoXXer

Bestellen

Je vindt hier het antwoord op vragen over het plaatsen,  annuleren en het reserveren van een bestelling.

Een bestelling plaatsen

  • Je zoekt een artikel uit. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
  • Via de knop Toevoegen aan winkelwagen plaats je het artikel in de winkelwagen. De prijs van het artikel is inclusief BTW.
    Als je klaar bent met winkelen, klik je op Bestellen bovenin het scherm. Vervolgens krijg je een overzicht van je bestelling te zien, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
  • Als je de gewenste artikelen en aantallen geselecteerd hebt kunt je afrekenen door op de knop Doorgaan naar afrekenen te klikken. Je komt vervolgens in de online kassa omgeving terecht.
  • Als je nog geen account hebt kun je er voor kiezen om een account aan te maken. Dit biedt enkele voordelen: je kunt een volgende bestelling sneller plaatsen en je hebt inzicht in je huidige en voorgaande bestellingen. Het is niet verplicht om een account aan te maken.
  • Je vult je adresgegevens in.
  • Je kiest een betaalwijze.
  • Je gaat rond de bestelling af.

Heb je toch nog problemen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Een bestelling annuleren

Als je om welke reden dan ook je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We halen dan je bestelling uit ons systeem en zullen je geld dan zo snel mogelijk terugstorten. Houd je bestelnummer bij de hand en/of vermeld deze duidelijk in je mail, zodat we je snel kunnen helpen.

Voorraadstatus

Onze online winkel kent verschillende voorraad statussen. De voorraadstatus bepaalt hoe snel we een artikel kunnen leveren:

  • Direct leverbaar: dit artikel is direct te leveren vanuit ons distributiecentrum. In de regel worden artikelen met deze status en die als pakket verstuurd worden binnen 1 tot 2 werkdagen door de pakketvervoerder bij je aangeboden. Voor artikelen die door een transporteur worden geleverd (bijv. wasmachines, wasdrogers, grote tv's) wordt een bezorgafspraak gemaakt. Onze transporteur belt je om een afspraak in te plannen. Houd voor transport-artikelen een langere levertijd aan; ca 2 tot 3 werkdagen.
  • Winkelmodel: dit artikel is een artikel uit de winkel. Het is mogelijk dat dit artikel ingezet is als demonstratie-model. Doordat dit artikel eerst naar ons distributiepunt gaat, duurt het iets langer voor je deze in huis hebt: 2 tot 4 werkdagen voor pakket-artikelen. Winkelmodellen kunnen helaas niet via onze transporteur worden aangeboden.
  • 3 - 5 werkdagen: dit artikel is momenteel niet meer op voorraad. Deze worden op verzoek bij de leverancier besteld. De levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid bij onze leverancier(s). De levertijd is in de meeste gevallen tussen de 3 en 5 werkdagen. In sommige gevallen kan dit wel langer zijn; tot wel meerdere weken. Vragen over de exacte levertijd van deze producten zijn door ons moeilijk te beantwoorden, maar je mag ze natuurlijk altijd stellen.

Winkelreservering

Op de productpagina kun je zien of een artikel op voorraad is. Als een artikel op voorraad is, kun je deze reserveren. Je doorloopt dan dezelfde route als wanneer je een normale bestelling zou plaatsen. In de kassa kies je bij de verzendmethode voor de mogelijkheid Afhalen in de winkel. Selecteer dan de winkel waar je het apparaat wilt reserveren. Een reservering betaal je altijd in de winkel, per PIN of contant. De winkel neemt contact met je op zodra de reservering voor je klaar staat.

Staat het artikel dat je zoekt in een andere winkel dan de winkel waar je het wilt afhalen? Geen probleem, dan versturen we het artikel naar de winkel waar jij het wilt afhalen. Het duurt dan wel iets langer voor je het artikel kan afhalen.

We houden een reservering tot 7 dagen vast nadat we je gemeld hebben dat je de reservering kan afhalen. Voor een snelle afhandeling van je reservering is het raadzaam om de bevestiging van je bestelling mee te nemen of bestelnummer bij de hand te hebben.