- Klantenservice
- Winkels
- Over BoXXer
- Bestellen
- Betalen
- Bezorging en afhalen
- Retourneren
- Oude apparaten & recycling
- Garantie & reparatie
- Aanvullende diensten
- Disclaimer
- Gespreid betalen
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid
- Reviewbeleid
Bezorging en afhalen
Pakketleveringen
Bestellingen die op ma t/m do voor 19.30 uur (vrijdag voor 15.30 uur) zijn besteld, worden de eerstvolgende werkdag afgeleverd met PostNL of DHL. Transportleveringen voor bv. witgoed worden in overleg met de vervoerder ingepland. Zodra het pakket ons distributiecentrum verlaat ontvang je een track & trace-code om de zending te volgen. Track & trace codes zijn ook terug te vinden bij de bestelling in jouw BoXXer account.
Binnen Nederland wordt jouw pakket de eerstvolgende dag (ma t/m za.) geleverd. Zendingen naar België en Duitsland worden geleverd binnen 2 werkdagen (ma t/m vr).
Bezorger gemist?
Ben je niet thuis op het moment dat de bezorger voor de deur staat? Dan bieden zij je pakket aan bij de buren. De bezorger laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar jouw pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, ontvang je een kaartje met hierop een bezorger-gemist of niet-thuiscode. Bij DHL kies je online zelf waar en wanneer zij je pakket gratis opnieuw bezorgen. PostNL zendingen gaan naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. Met de code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. PostNL bewaart je pakket een week op het PostNL-punt. Daarna brengen zij het terug naar ons distributiecentrum.
Zoek het dichtstbijzijnde: PostNL-punt of DHL Servicepoint
Transportleveringen
Pakketten langer dan 175 cm en/of zwaarder dan 23 kg worden per transport vervoerd door onze logistieke partners Connected Logistics, Dutchned of [email protected] Zij zullen binnen 24 uur contact met je opnemen om samen een geschikt moment in te plannen. Levering zal in de meeste gevallen plaatsvinden binnen 3 werkdagen. Alle transportleveringen zijn op basis van drempelservice op straatniveau (ook indien er een lift aanwezig is), tenzij u tijdens het bestellen kiest voor leveren op een verdieping.
Als je een vraag hebt over je geplande levering, dan kun je contact opnemen met de transporteur waarbij jouw bestelling is aangemeld.
Connected Logistics: 088 - 102 6000
Dutchned - 0229 - 295372
[email protected]: 088 - 23 63 781
Transportlevering gemist?
Als je niet thuis bent op het met de transporteur afgesproken moment, dan gaat je bestelling terug naar ons distributiecentrum. De kosten voor het opnieuw aanbieden van een artikel komen voor eigen rekening en bedragen €39,-. Deze moeten bij de nieuwe levering aan de chauffeur worden voldaan.
Transportlevering Waddeneilanden
Een transportlevering (per vrachtwagen) wordt door eilandtransporteurs vervoerd. Onze transporteur brengt je bestelling op de afgesproken datum naar het overslagcentrum van de juiste eilandvervoerder voor een eilandbezorging. De eilandvervoerder zorgt voor het vervoer naar je adres. Voor het vervoer naar je adres op het eiland brengt de eilandvervoerder kosten in rekening. Deze kosten zijn voor eigen rekening.
Verzendkosten Nederland & België
Online bestellingen die geleverd worden vanaf €45,- gratis bij je bezorgd. Bij kleinere bestellingen onder de €45,- bedragen de verzendkosten €2,95. De bezorger brengt je bestelling tot aan de eerste drempel.
LET OP: Dit is zonder installatie (drempelservice).
Inloggen of een account aanmaken
Met een BoXXer account heb je al je bestellingen op één plek, zijn al je adresgegevens opgeslagen en kun je eenvoudiger producten beoordelen.
Klantenservice webshop
Zoek je contact met één van onze winkels?
Bekijk de winkelpagina
Bel ons
Social media
BoXXer
Koningslinde 17
7131 MP Lichtenvoorde Bekijk op Google Maps
BTW-nummer: NL863043252B01
KvK-nummer: 83943951
IBAN: NL30 INGB 0674 5987 84